but technicolor pachyderms is really 2 much 4 me

(nå anonymt kid skrev att jag skulle skaffa bilddagbok igen -
svaret är så simpelt att jag inte pallar skaffa mig 200 bevakare igen och vara hängiven som satan åt denna asdryga hemsida fylld av puckon. vill folk skriva elaka kommentarer kan de ju göra det här också, förstår inte varför alla gnäller om att min bilddagbok är borta. har mina skäl att inte ha en sådan. vad saknar ni min töntiga bilddagbok för? man kunde ju bläddra tillbaka till 07, tiden då jag fortfarande klädde mig i svarta kläder, skrev kenttexter på min bilddagbok och skrev XD-smaylisar. ÄR DET DET NI VILL HA)
varit i malmö med pella och gabbi idag. kedjerökt och handlat hårfärg (se resultat nedan som ni säkert förstår, jag må ha dryga bloggläsare men ni är inte dumma i huvudet) och sånt är trevligt och speciellt idag. drar händerna genom mitt rosa mjuka hår. imorgon börjar malmöfestivalen. den årliga veckan då man dricker för mycket men det gör inget för hela malmö gör detsamma.


i'll put a gun to your head and pull the fucking trigger i'll put a gun to your head and pull the fucking i'll put a gun to your head and pull the i'll put a gun to your head and i'll put a gun to your i'll put a gun

xoxoxoxoxoxo,
mertzk

Kommentarer
Postat av: Anonym

hellre kenttexter och XD-smilysar än den patetiska person du är nu...

2009-08-14 @ 10:30:19
Postat av: märtz

dude, darling, jag kommer inte skaffa en ny bilddagbok, inte på ett långt tag iallafall. varför så angelägen? och jag blir inte mindre patetisk för att jag återigen registrerar mig @ bilddagboken.se, seså sluta gnälla, läs bloggen å håll käften

2009-08-14 @ 15:21:52
URL: http://sexomnia.blogg.se/
Postat av: h

fint.

2009-09-03 @ 18:18:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0