cupcake by maya hansen



har idag kommit i underfund med följande:
* om jorden snurrade, av obekant anledning, trettio gånger snabbare, skulle i genomsnitt varje kvinna ha mens varje dag
* om jorden snurrade en timme snabbare hade sexan-bussen från lund till ystad och tvärtom gå hela tiden på vardagar. om det sistnämnda är felräknat har jag ingen aning om, det kan vara så.

vaknade upp ensam i linas lägenhet, hon var på jobbet och jag bestämde mig kedjeröka mig eftermiddagen igenom utanför fönstret och kolla på mtv. annars har jag varit hos hana och grejer. kom hem för första gången på fem dagar. brukar köra sådana intervaller. hemma två dagar, borta i fem. snart är malmöfestivalen här. peppar mer än godispojkarna i staden. (obs internskämt obs)

xoxo,
m

Kommentarer
Postat av: agnes

jättefin bild ååh dör lite.

thank god att jorden snurrar som den ska

2009-08-05 @ 12:49:20
URL: http://panspo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0