getting drunk in knivsåsen

olles bilder från dalby stenbrott, om ni är intresserade av dem:

titeln berättar det mesta. till höger ser ni mina spandexbeklädda ben och min pedagogiskt utsträckta handflata. troligen var jag på g att berätta något asintressant för en asintresserad elias. that's how we like it in knivsåsen.


en lätt horribel bild på mig, dock. min hy ser ut att tillhöra någon finnig pubertal kille med moppe och fjunmustasch. så ser jag inte ut egentligen. mina lite för tjocka och ölbefläckade ben, mina lite för fettbeklädda ben och min lite för stora näsa samt den lite trötta uppsynen, det önskar jag att jag kunde skylla på ljuset men i can't. sorreh.

xoxo,
m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0