det är väl dig


hittade dessa gamla bilder från hösten nollåtta.

dem gillar jag. på den andra bilden kan man imagine att jag är en liten kille i england back in the 60's. tröjan är en gammal present från pladi. en älskad och för lite använd present. men helt underbar.
jorå livet funkade.
min vänsterarm popped the fimpmärke-cherry och bemärktes med två fula runda märken.
aldrig har så många människor tyckt jag var så ful.
jag drack vodka utspätt med lite vatten och rökte fortfarande prince.
av någon anledning saknar jag hösten 2008 jättejättemycket.
kan ha varit snaggen.
kan ha varit the bunch of popare som jag var polare med.
antagligen inget av det. men något äre.

xoxo,
m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0