kss kss kitty kitty kss kss


ni kanske får bilder på när jag är i dalby stenbrott och dricker öl och är cool med coola folk. och kanske får ni bilder från när jag och min dragkompis alexander herself chamberland äter majsbröd i pildammsparken en lördagseftermiddag. kanske. men nu får ni se bilder på när jag dragade till det idag med en nyinköpt ljuslila peruk och lösögonfransar.

men ba för att jag fick en kommentar från norrlands sötaste chei om att hon blir kär i mig så får ni en bild till;

Dagens Fråga: hur ser mertzkie egentligen ut när hon väntar på sina polare på knivsåsens busstation en torsdagseftermiddag????

Svar: såhär!!

xoxo,
m

ps vänster ögonfrans sitter cp på sista bilden, beklagar detta. beror dock på limlöshet, inte på bristnade skills ds

Kommentarer
Postat av: agnes

pandasoffa, haha. åh.

du verkar vara en sån som är fin även utanför internet. fast jag vet ju inte. tänk så många man bara får en bild av på internet och tror att de är bra men på riktigt är de dåliga. jag tror du är bra i riktiga livet med.

heter du märta? det hette min kanin!! snälla het märta på riktigt

2009-08-09 @ 10:03:16
URL: http://panspo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0