she don't sleep at night afraid to turn off the lights


fick som sagt a new haircut by olle, såhär ser den ut ungefär, försöker romantisera den till en chelsea cut. checka kuksugarläpparna, fatta va awzum att kirra fem piercings i den underläppen alltsoeh! drömmer mig bort i absurda piercing- och tatueringsideér. en vacker dag kommer man inte behöva ropa på mig, man behöver ba ta fram en kylskåpsmagnet. aaah.

ja här sitter jag, down i min källare igen, och har skrivit den här meningen tjugo gånger för att sedan radera den. tänkte skriva nå deep shit om hur jag mår eller om vad jag vill men vad ska ni veta det för. här avslöjas inget förutom mitt trötta ansikte med halvslutna ögon ovan.

xo xo xo xo xo xo xo,
märta

Kommentarer
Postat av: Anonym

skaffa bilddagbok igeeeeeeeeen plzzzzzzzz

2009-08-13 @ 21:23:26
Postat av: elin

hej vet du hur mycket jag älskar dendär bilden? jättemycket faktiskt.

2009-08-15 @ 03:16:56
URL: http://omenflicka.blogg.se/
Postat av: agnes

avslöja saker om sig själv på internet som är ledsamma = inte coolt.

fast jag gör det hela tiden hahaha GOTTA STOP

drick inte för mycket! och pierca inte för mycket heller åååh du är så ung och vacker vänta ba snart blir du gammal och ful som jag



kolla där gjorde jag det igen!!!!

2009-08-15 @ 08:36:57
URL: http://panspo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0