lsd nån? :):):):)


jag, eller rättare sagt olle, har klippt mig en jättefin lugg. nu har jag en riktigt ståtlig frisyr bortsett från den urblekta oranga färgen i mitt hår och centimeterlång utväxt. ska färga om i en helt ny spännande färg, eller rättare sagt två. ni måste DÖ av spänning nu!!! men näe jag kommer fortsätta gå i peruk typ hela tiden iallafall ja. mår bra trots den oskarpa djupa titta neråt-bilden. lite ensam är jag dock. iallafall har jag de senaste dagarna lattjat i köpenhamn, druckit körsbärsvin för 20 spänn ungefär, lagat kopiösa mängder stuvad pasta åt mina fina vänner, lyssnat på technoremixer av dåliga låtar, försökt töja örat ytterligare lite större utan framgång som inte innefattar blödande öra, drömt att jag slutade röka och att min vän malin slutade vara polare med mig av just nämnda anledning. förresten ska jag och den fina vännen malin på thåström den 20, för snart är det malmöfestival! festligt!

undviker att lyssna på de låtarna i mina spotify-spellistor som får ögonfransarna på bilden ovan, som så tjusigt tittar neråt och gömmer mina lite lätt rosa uttröttade ögon som fått för lite sömn, att göra ont och min mun att bitas ihop tills mina käkar inte orkar och så börjar jag helt simpelt gråta. en pojke i min klass sade en gång i femman eller sexan till mig att han sett alla tjejer i klassen gråta men inte mig. den natten grät jag mig till sömns.

xoxo,
t3h 0n3 4nd 0nly
m

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0