det finns saker man inte kan förklara saker man bara inte förstår det finns dagar då man vaknar och känner sig mindre än igår

pysslar med en hel del nuförtiden. har en ganska busy vecka. min kamera und min dator vägrar samarbeta, därav bildbristen.



träffade my good old friend hitler häromdagens. kanske igår, kanske i förrgår, jag glömmer lätt dagar och sånt nuförtiden. det här är en bild från i höstas, vid oktober-novembersnåret 2008. vi var båda snaggade och hängde med hans emopolare på ungdomsmottagningen en dag. jag var lite förtvivlad, iallafall stundvis, över hans livstillstånd. han bär inte denna kepsmössehuvudbonad längre, inte vad jag märkt iallafall. han har mer skäggstubb och ler lite mer.
det är alltså min vän führer det.

xoxo,
märtz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0