my life so far


det var mars-april någon gång. jag hade regnbågsfärgade dreads och kläder. men lycklig var jag nog inte. träffade linda, som gjorde mig otroligt glad.


jag fixade sidecut, en onekligen skitsnygg frisyr. kom hem. mamma blev arg. allt hår rakades av. har aldrig känt mig så ful i hela mitt liv som när jag inte hade något hår på huvudet och rödgråtna ögon.


jag for till new york för att sedan med min familj flänga runt i hela amerikatt, kust till kust till kust till kust. jag var inte hel men inte delad, jag sprack så fort vi lämnade new york. fick solsting ett par gånger och grät otroligt mycket under denna resa. när jag kom hem började jag hänga en massa med hitler, som snart försökte ta livet av sig.


jag blev blondin och hade jättekort hår. jag har inte glasögon, om det var det ni trodde. men jag ser ut som bingo rimér, det gör jag. här någonstans, eller kanske lite senare, insåg jag, jag vet inte hur eller exakt när, att lenin och hana var mina lovers.


jag rakade av mig mitt nyfärgade rödbruna hår. då vare höst, men i mig vare vinter. mamma ville att jag skulle prata med någon. fabian kom fram till mig i skolan och frågade vad fan jag hade gjort. det var antagligen det första han sade till mig.
nu är vi polare. blev närmre polare med malin; jag avslöjade mig som rökare och hon kände nog att hon kunde identifiera sig mer med mig.


i stayed snaggad, gick i kavaj och stor halsduk med matchande senapsgul mössa eller i rutig skjorta och kängor. jag var fin och androgyn, men inte glad. var för svår för lycka. skaffade mig en rosa peruk för det tyckte jag var coolt. jullovet kom och jag har aldrig supit mer under en vecka. det var en ganska likgiltig period men ofta glad. det blev 2009 och jag fick höga förhoppningar. träffade min bevakare och mitt poeter.se-fan pella. henne tycker jag om.


sedan, plötsligt, växte mitt hår som bekant ut, i våras, trots att det tog en jävla tid. då färgade jag det orange, trots att det jämt ser rött ut på bilder. jag slängde gamla rakblad och satte plåster på skärsår. blev gladare.
och sån är jag väl nu, mer eller mindre.

kanske traumatiserar mitt liv. allt är ok. mycket ok.

xoxo

Kommentarer
Postat av: the poeter.se-fan no.1

tywker om dej med=P=P <3333 (v) O_o

2009-07-13 @ 01:48:27
Postat av: märtzie

x__o älskar din dagbok från 2006 darling

2009-07-13 @ 04:47:19
URL: http://sexomnia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0