november 08


trots att det inte var så länge sedan alls känns det som jättelänge sedan. mitt liv var kalas, jag rökte prince och hängde på taket vid hanas hus. gick i min underbart fina men något för långa 60-talskappa i turkos tweed. jag var tolv år fortfarande och det var kul att festa för då kunde man säga "nah, jag är tolv bast... ja det är sant". sakta men säkert blev det mars 09 och jag fyllde tretton, nu blir det bara en konstig stämning när jag förklarar min ålder på fester, tretton suger. det låter så töntigt.

det här är lenins conversebeklädda fot och strumpbyxeklädda ben som ofta låg bredvid mig där vi satt på taket och så min väska med shiva på.
livet var en fest, suddiga bilder var mycket coolare än det är nu.

xoxo,
mertz

Kommentarer
Postat av: mertz

hanas bilder så det behöver hon ju inte påpeka

2009-07-15 @ 01:40:34
URL: http://sexomnia.blogg.se/
Postat av: agnes

alltså jag tror jag är kär i dig

2009-08-05 @ 12:52:38
URL: http://panspo.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0