oh she looks so cute so cute but she seems so sad so sad but she's good-looking when she weeps

det här funderar jag på att skaffa:


naglar så kawaii desu desu att jag blir alldeles tårögd. kollar jag på dem för länge är jag rädd att börja gråta, så fina tycker jag att de är. de är prioritering no 1. skiter i att de kostar 40 dollar, de ska fanemej sitta på mina fingrar.


prioritering två: bedårande ebayklänning. ska inte bli något satans harajukukid men jag har alltid haft en thing för alla dessa ~~*kawaii*-kids som lattjar på gatorna i tokyo och fotograferas av turister och ser likadana ut (en del har svarta gulliga klänningar och en del rosa gulliga klänningar, feel the difference).


tre: cyberdogklänning som jag spanat in i typ ett år. älskar den, jag älskar den så, men den kostar typ niohundra spänn och jag frågar mig om jag verkligen kan betala detta pris för denna fantastiska utstyrsel med egna pengar (vilket jag måste eftersom min madre tycker den är grotesk och vägrar betala den), trots att jag kommer från en kapitalistfamilj. efter jul, darling, efter jul.

så alternativ ser min inköpslista ut. lyssnar på the knife och dricker lapsangte, saknar lenin som är på någon jävla sommarkurs. försöker på ett coolt och spontant sätt tala om för mina föredetta bilddagboksbevakare (som i princip alla är jävla töntiga) att jag har blogg och att de ska läsa den. ser på statistiken att de lyder, men inte får jag några uppskattande kommentarer.

love u guys
xo,
/m

Kommentarer
Postat av: BELLA!!! :DDDD

gud vad fina naglar! ;o hahahaha :)

2009-07-31 @ 19:07:50
URL: http://gelatinbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0