pink elephants on parade

skrev en lista på vem jag vill ha här men listan blev lång trots att jag glömde en del och sedan upptäckte jag att det spelar ingen roll, de kanske inte vill ha mig där.


vill skriva en lång poetisk text men skiter i det, låter er betrakta en paintbild jag gjort som illustrerar hur jag mår istället:
 



så mycket säger den er, suckers. vill ju inte vara en sån där jävla tönt som bloggar om hur dåligt jag mår.


xo,
m

ps dudes, darlings, mina tredjedelar framförallt; förlåt för att jag är så krävande och hela tiden vill bekräfta att jag älskar er genom jobbiga och banala sms, jag har ingen bra ursäkt för att hela tiden krama er med mina darrande huntingtonshänder och vägra släppa. love you.
ds


Kommentarer
Postat av: linda

du är så bra!

älskar bilden. den ska bli min nästa skrivbordsbakgrund

2009-07-13 @ 14:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0