oh heaven is a place on earth

jag ska få 20 mm i örat. förlåt hana.




min vän lenin har varit här. hon är så fin. det här är saker (i urval givetvis, finns så mycket mer) som jag tycker om (rentav älskar) med henne:
hennes sätt att skratta (ha-HAHAHA typ), hennes sätt att se fridfull ut när hon sover, hennes underbart vackra rygg, hennes sätt att säga märta (mÄ-rta), att hon har underbara bäcken, hennes lilla lock i håret, hennes fina nyckelben, hennes förkärlek till gryningen (som vi delar), hennes ynkliga röst när hon precis vaknat, när hon går bestämt, när hon alltid kollar ner på foton (fuck you right back peter), när hon vill spy i folks brevlådor, att hon har världens vackraste fingrar utan tvekan, hennes fina form på läpparna, hennes sätt att dansa afrikansk dans (valborg baby), hennes lilla mestöjning...
there's so much 2 say 2 ya men allt fixar sig och i love u

xoxo,
märtis

Kommentarer
Postat av: hhh

Hahahaha kul att du bara tycker om hennes kroppsdelar typ

2009-06-22 @ 20:05:51
Postat av: märtz

vaddå vad ska jag annars tycka om??? i can't fuck with her personality

2009-06-22 @ 21:20:34
URL: http://sexomnia.blogg.se/
Postat av: elin

i love u darlingggggg <3<3<3<3<3

du är bäst!

2009-06-24 @ 20:36:53
URL: http://omenflicka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0