"du hade varit så bra om du inte vore så ojämn säger du och jag vet inte vad du syftar på; det jag skriver eller hur jag är i sängen"

sitter och målar mina nya lösnaglar guldglittriga och lyssnar på cocorosie. lite svårt att gråta till världens finaste musik när man lyssnar på spotify och helt plötsligt, i en fin låt med akustisk gitarr och ledsna röster, börjar någon snacka om att jag ska gå in på en hemsida och köpa någonting. spotifyreklam provocerar mig något oerhört.

när jag kirrat mina naglar och mitt utseende i övrigt, för jag går bara runt och är ganska unfresh och ful hela dagarna, så ska ni få en massa bilder för jag är skitsnygg när jag inte har kort fettigt hår och gråt i ögonen och stora kläder. tills dess;

love,

märt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0