mina naturliga lockar!!!!! beat that, tyra banks!!



(bild är tagen en junimorgon 2007, för blott två år sedan.)

tjena lillmärta.
det är 2009 jag har sprungit på siestafestival och varit i köpenhamn.
har blivit polare med en massa fina människor (inklusive hana, som jag några dagar senare än bilden, träffade, och inklusive hitler, som jag då bevakade på bilddagboken och tyckte var ascool) och gjort mig av med många fler. rakat av mig håret två gånger nu men går fortfarande i converse, dock i fabians gamla, senapsgula, och inte svarta med sid vicious namn och marilyn manson-citat skrivna i tusch längst sidorna. har fått fimpsår över armar och ben och biter fortfarande ner mina naglar. får mitt barnbidrag och kan dricka vodka bättre än du. jag vet att du är ledsen, men saker och ting blir bättre.
och sämre. himla mycket sämre också, faktiskt.
skär mig inte.
gråter inte om nätterna.
är inte elva och tror att ingen förstår mig.
saker och ting blir helt enkelt bättre.
xoxo,
märta 09


kolla! jag är ju skitsöt! ser ut som en liten lockig amelie från montmartre! judenäsan är visserligen på sin plats i den fulaste vinkel jag vet men vad fan, jag är elva och skitsöt. dock inte helt oförstörd om någon trodde det.

xoxo,
märtis

Kommentarer
Postat av: elin

bajsmärta jag saknar dig som in i helvetet. vill kunna finnas här för dig men känner mig så jävla otillräcklig.

älskar dig.

2009-06-19 @ 19:10:19
URL: http://omenflicka.blogg.se/
Postat av: Märta-Li

Jag gillar det här inlägget! Kram på dig

2009-06-21 @ 12:19:33
URL: http://martali.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0