never wanted 2 dance with somebody but U

and crawling on the planet's face some insects called the human race lost in time lost in space
and meaning



inget speciellt going on in my life. men jag tänker inte ljuga; jag är så jävla snygg. fast bilden ovan är visserligen ba en uttjatad majbild. men det får ni fan ta.


det här, däremot, är en bild från januari (skulle jag misstänka) föreställande raringarnas raring (man kan nog skymta sam den förskräckliges nos i höger kant; en dum jack russell som är inneboende hos mig). men lucifer, han är en präktig iller han. fantastiskt, guys, fantastiskt.
nu ska jag se på rocky horror picture show och dansa litegrann till soundtracken.

xoxo,
märta

Kommentarer
Postat av: pellzzz

"sam den förskräcklige", hahahaha<3

2009-06-08 @ 23:01:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0